się zmyślam

kto mnie dokończy wykończy
kanty i kąty piony poziomy
kto mnie dorośnie dojrzy dojrzeję
gdzieś w perspektywie
albo i nie
i nie

kto mnie zakończy tam gdzie się
ja nie spodziewam podziewam się
gdzieś gdzie się nie kończę ja się
kto mnie ucapi ułapi
kto mnie wykończy

poruszam się
bezkształtną gliną amebą
wymysłem bezręką
się śnię

to jest piosenka
o samotności ości i rości
uczucia swe do prawa do mnie
że nieprzytomnie ja siebie śnię
i resztę śnię

że się wymyślam i zmyślam że kiedyś
gdzieś się zaczęłam więc
muszę się skończyć
i że
jest jakiś cel
albo i nie

więc mnie nie skończy
wykończy mnie nikt
mnie nie dojrzeje nie dojrzy

pstryk

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękniste,

że siebie śnię
i resztę śmię

anty i puenty :)

wuszka pisze...

a taki wyszarpany ze stanu osmutnienia. jak to mówią imprezę można skęcić ze wszystkiego ;)