złodziejka

należę
do złodziei kurtek złodziei płaszczy. raczysz
mnie dostrzec zwłaszcza kiedy nie patrzysz. siedzę
albo i stoję zbiegnę nim mnie ugłaszczesz. jestem
złodziejką zwłaszcza gdy. nie wiesz

gdzie mam swój dom to tylko miejsce
na mapie. możesz je znaleźć ale mnie bez wskazówek
nie złapiesz. ja jestem z szajki złodziei kurtek
złodziei płaszczy gdy źle się dzieje ja patrzę
ty patrzysz. myślimy przecież

każdy ma swoje
i wynajmuje je na potrzeby małych seriali
tam się rozchodzą i schodzą drogi. Ola
ma żal do Ali- nie dość bogaty

żakard firanek że żakardowy
jej przypomina te jej zasłony i co za zaszczyt
kiecki pompony gładkie pomady i w uchu
dzwoni złodziejce zastrzyk mamony

czy to ją głaszcze. jestem złodziejką marzeń więc kradnę
chustki do nosa kurtki i płaszcze nie znajdziesz
mnie w twojej własnej mapie jeśli nie naśle
mnie los ale czy naśle. na oślep głaszczesz

materiał kurtki materiał płaszczy. zamykasz oczy
chcesz raz bez mapy bez drogowskazu złapać mnie na tym
że cię dotykam kiedy do sięgam
twojej przepaści

3 komentarze:

wuszka pisze...

Tomtomu z ad notacją - noto do Omska!
:]

Bini pisze...

zabrzmiało mi to, jak piosenka w wykonaniu wampa, to takie moje pierwsze wrażenie

wuszka pisze...

ahaha, bardzo dobrze, to piosęka :D