Warmianka


foto: Kuba Sajkowski. lipiec' 09

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Warmianeczka bym powiedziała... to tak mają wielkie poetki wyglądać? oj fotograf, postument jakiś koniecznie by się przydał

cowlazła się odnalazła i pozdrawia bardzo letnio :D

Bini pisze...

Warmianka wodę leje, co widać na załączonym obrazku;
hihihi! pewnie fotografowi
;)))

Anonimowy pisze...

się plama mokra zrobiła

wuszka pisze...

Niezapominajko - no wielkie mają postumenty :]

Biń, no wie co, Biń! ;P

Animonomie - zaraz tam się ;P

Anonimowy pisze...

ta Warmianka i tak spadłaby z każdego postumentu
tudzież z wrażenia :)))

ozdrawiam

jacobsen.frogspot.com

wuszka pisze...

taka chwiejna cholera ;P
byłam dziś o 4 rano ogladać żurawie we mgle. ale akurat dziad aparat mi wysiadł jak byłam blisko .
nakrzyczały tylko na mnie i fruuuu :|
za to znalazłam Mirka Popiołka z trzydniowej podróży :]