z powodu



ładniejsze jest to co się robi ukradkiem
cukierków kradzenie za rękę złapanie
a później choć krata i szarość nierzadkie
podwórko nam z okna znak daje ukradkiem

i tak jakby w dłoń ciepłą brać czekoladkę
co nagle w podszewce podziewa się lepko
więc czemu by jej nie wyłuskać tak ciepło
i w ustach rozczulić jak słodką zagadkę

wyjść nie móc plan zmyślać co zrobić z tym kwiatkiem
i z okna otwartość podwórka doceniać
za chwilę powracać do swego więzienia
z powodu miłości do rzeczy ukradkiem

10 komentarzy:

wuszka pisze...

tech
ukryła/zgubiła

Anonimowy pisze...

się mi to skleja w papierku z :

"Marzy Ci się bombonierka - taka jak ja.
Niby nic - a jednak zerkasz, jak się dostać do pudełka,
Odkryć tajemnicę słodką, delikatnie zdjąć złotko".

niezła

p.s. a teraz z innej beczki -
chce twój tomik, o

wuszka pisze...

ahhahah, nię będzie tomiku.pisze nudno

Anonimowy pisze...

ja jestem nudna, będę do pary z tomikiem :)

wuszka pisze...

na razie przestaję pisać. może za jakiś czas, kiedyś

DM pisze...

e tam! nie wyrażam zgody!

wuszka pisze...

jestem chora, stara i chcę na emeryturę!

wuszka pisze...

i zamęczy mnie gorączka.

DM pisze...

Nic z tego!!! Na emeryturę trzeba zasłużyć.

Psiakość!!! Nie stać w oknie, a gorączka minie. To wszystko przez te wiatry kontynentalne.

wuszka pisze...

oby :)