marzy mi się

(bossa nova dla Rady)

marzy mi się miejsce z miejscem na serce
może być półka albo stoliczek – stoliczku nakryj się
marzy mi się miejsce ciepły kubek i ręce
i dom nakreślony patykiem

wszystko jedno jak nie ważne gdzie
spać chodzić do pracy tak niewiele znaczy
świat bezświat świat na przestrzał
przeźroczysty kiedy się wie co się zdarzy

marzy mi się dróżka drożynka w ostróżkach
z polnym gładkim kamykiem - jak kamyk w bucie
marzy mi się prawdziwa droga na niej poduszka
pod niebem rysowanym piórkiem

wszystko jedno jak nie ważne gdzie
spać chodzić do pracy tak niewiele znaczy
świat bezświat świat na przestrzał
przeźroczysty kiedy się wie co to znaczy

marzę mi się cała pełna w sukienkach
mogą być falbanki albo i nie może być równie dobrze bez
lila marzy mi się daszek z palców piosenka
pod słońca ostry promień

wszystko jedno jak nie ważne gdzie
spać chodzić do pracy tak niewiele znaczy
świat bezświat świat na przestrzał
bezgraniczny kiedy się wie co się marzy

Brak komentarzy: