w górę

(szybka proba autoportretu.

Posiedzenie Rady Pedagogicznej 11.2007)

13 komentarzy:

Aleksander pisze...

wyjątkowo , wyjątkowo dokladny i jeszcze z powodu nikłych rozmiarów na samym końu dowiaduje się że pada deszcz- wydedukowane z obrazka:)) Pozdrawiam ciemną nocą:)))

wuszka pisze...

hihihi pozdrawiam : ))

Aleksander pisze...

wiele radości by na mnie spadło , gdyby mieć ten autoportret tak u siebie w domu:))) Ale to pewnie marzenia "ściętej głowy" Pozdrawiam przedmeczowo!!!! :))

wuszka pisze...

ale on machnięty ino na kartce belejakiej : ))

Aleksander pisze...

jest cudowny - zrób coś, wyeksponuj, ocal! Proszę, naprawdę warto.Tu jesteś cała ty, otoczenie pasuje, 'przemawia' :)))))))))))

Anonimowy pisze...

Tu Cię znalazłem Ambrozjo :)

wuszka pisze...

cholera, nie doceniłam Twojego sprytu Nektarze :)) no no
psiakość! cieszę się :))

Aleksander pisze...

A mi nic nie napisze? Że taki mądry jestem i zapatrzony??????

wuszka pisze...

napisze. mądry i zapatrzony Aleksandrze, czy też raczej Aleksandretto :))
cmok :)

Anonimowy pisze...

podoba mi się obrazek i szybka:))))

wuszka pisze...

heh, no dzięki. :)))

Anonimowy pisze...

No, no, no!!! Toż to naprawdę Wuszka ... i ten dyg. Jestem pod wrażeniem, jak 'wielki brat'.

wuszka pisze...

w rzeczy samej. zanim zaczęła być skondensowanym mlekiem w puszce wyglądąła tak :|