Rokita


(ołówek.2008)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zawsze mi się wydawało, że Rokita jest stary, a tu widzę łobuziaka, niczym Jasiek ze szkolnego boiska. A może to Rokita junior?

wuszka pisze...

ahahah. no właśnie :) janko, już mi ktoś rzekł, ze janko :)

Anonimowy pisze...

ja widzę panienkę (dziewczynkę) i rozbiorę może tytuł w taki ostatnio modny sposób i dla mnie to może być: Rok i ta (na wierzbie) :) :);) :P

wuszka pisze...

rok na wierzbie ;))

Anonimowy pisze...

Tak sobie myślę, Wuszko, że dobrze by było, gdybyś namalowała, co też ten Rokitek chce złowić na wędkę/kija. Ciekawość mnie kąsa, a nie chcę, żeby mnie zżała.
Da się coś zrobić?
Proszę, nie mów, że nie :)

Anonimowy pisze...

ahahahahaaha. no tak! jak to mówio rokity, wiesz, on łowi właśnie pierwszy stopień ...

;)

wuszka pisze...

"Cicho ! Łapię kijanki.
Niech tu się nikt nie kręci,
bo każdy najmniejszy hałas może kijankę
zniechęcić.
Kijanka myśli, że jestem krzaczkiem
albo jakimś dziwnym drzewem,
a że to jestem Ja — tego kijanka nie wie...
Psst... Łapię kijanki..."

("Nad stawem" A.A.Milne w przekładzie Ireny Tuwim)