dziewczyna w pościeli


gwasz. 2009

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wszystko ok - widać że dziewczyna, że dojrzała dosyć, tylko jej twarz? widać że noc, że gorąca, widać brodę...

azein

wuszka pisze...

zamorduję Cię! :D

gruszka :]

Anonimowy pisze...

zagumny i wlazło :]

łojeju, wielkie mi halo że broda,
trochę zarostu jeszcze nikomu nie zaszkodziło, chyba że ja będę pierwszą ofiarą :D

wuszka pisze...

ahahahahaa, no nie! mord jest Konieczny!

Anonimowy pisze...

nono...
- bo męstwa twego nieugięty kruszec
nic niewieściego od dziś dnia nie spłodzi -
lady mcniez

wuszka pisze...

rzuć te domysły w oczy szatanowi,
co ci je poddał. myśliszze na serio...?


wuszello :]

Anonimowy pisze...

serio serio. O fe! li o!
"reszta jest milczeniem"

Anonimowy pisze...

A ja wcale tej brody nie widzę, zwłaszcza kiedy za oknem pada deszcz
i dwa świerszcze i wiatr w kominie, śni o pięknej dziewczynie,
w pościeli zresztą
za i nie :)

wuszka pisze...

"cóż z tego, mości książę, kiedy ściany w każdej pozycji mają uszy i podsłuchują bez ostrzeżenia!"

;P (wusz nocy letniej)

ahahaha odczepić mi się od tej brody! porządna baba musi być z brodą! :P

Anonimowy pisze...

"Dzień ten fatalny więcej takich wróży
Gdy się raz zacznie złe, zwykle trwa dłużej." (u mnie przewiduję do jutra)
Pozdrawiam, Roman Julia Broda ;)

wuszka pisze...

"przecież, milordzie to nie twoja wina!
niech król ukarze twoich chrzestnych ojców!"


("w myśl przepowiedni, zę z winy człowieka,
którego imię na J się zaczyna...")


;)

Król Wuszard trzeci

:D

wuszka pisze...

ahahaha, wyłaś Glouc-ester(o)!

Anonimowy pisze...

"Dlatego prostaku, zechciej odejść - czyli mówiąc wulgarnie - odczep się od tej damy - mówiąc po chłopsku - dziewuchy. Co razem stanowi: odczep się prostaku od tej dziewuchy albo zginiesz." ... więc tak ?
tak wusz się podoba?
że gnaj ;>

jmll pisze...

Cofam to co powiedziałem kiedyś, umiesz i powinnaś malować
;p

wuszka pisze...

ahahahaha, niczego nie można cofnąć :P

D.M. pisze...

O kurcze!!! Ja ją znam ...
:)))

wuszka pisze...

a ja nie wiem ;P

witaj po wojażach!