pod niebem

upał jest bezlitosny
słońce zstąpiło na ziemię
i dopiero teraz czujemy jak naprawdę
smakuje jego błogosławieństwo

kamienie są gorące
a ciało wydaje się rozpuszczać
i topnieje w oczach
patrzących z pobłażaniem
skał wulkanicznych które nadal pamiętają
pierwotne ciepło ze środka
samego centrum
wszechświata



błogosławieństwo trwania jest bezlitosne
zstępuje na ziemię
i dopiero teraz czujemy
jak naprawdę smakuje

wiedzą to kamienie
gorące skały które zdają się
rozpuszczać pod naszymi ciałami
które topnieją w oczach
pobłażliwych wulkanów
pamiętających chłód wszechświata
lodowatą gęstość
środka

5 komentarzy:

A.P. pisze...

to co piszesz jest nielogiczne
to dobrze
logika to dość prymitywny, przestarzały i nieciekawy sposób myślenia

wuszka pisze...

gdzie brakuje logiki?

A.P. pisze...

Najczęściej dostrzegam logikę typu "jak gonią, to uciekaj" (itp). Dzięki takiej logice wielu moich znajomków zostało dyrektorami...
Logika w wyrażaniu stanów emocjonalnych, to zupełnie co innego - tej u Ciebie dostatek :)

A.P. pisze...

i jeszcze coś :)
ja świadomie wyłączam procesy logicznego myślenia w czasie czytania poezji, słuchania muzyki...
(pewnie to jakiś defekt mózgu)

wuszka pisze...

ja nie chcę być dyrektorem :]

rozumiem potrzebę tej logiki biegu, tylko zapominam się i często stoję, aż na mnie wpadną, przewrócą i przebiegną po mnie. później jest czas na zastanowienie, czego się zając tak głupio śmieję i taką małą skudloną myśl, dlaczego mnie nie omięli