chmura wielorybia




Żegoty 30.06.09

5 komentarzy:

D.M. pisze...

ech te Wasze warmińskie chmury :))

na moim niebie, widzianym z balkonu, rzadko miewam takie puchate :(

Anonimowy pisze...

czadowe chmurki domyślam że nowym aparatem...:0naprawdę odlot
caJ,pozdrawiam

wuszka pisze...

Biń, no ba! :D
sama wiesz, że na Warmii najlepsiesze chmurska!

Jac - ciągle jeszcze starym. jakoś na razie nie mam odwagi zacząć robić nowym, musi mnie natchnąć, albo musze z kimś pod ręką, kto mnie będzie pilnował
póki co, wszystkie fotki ciągle kot-kodaczą

w dodatku te są stare, bo jak widzisz czerwca jeszcze nie było, rąbnęłam się z rokiem hihihih :D

Anonimowy pisze...

jestem pod wrażeniem że to stary
a Michał się załamał bo myślał że to nowy tak robi a to tylko cyfróweczka...

wuszka pisze...

Misiek niech nie wydziwia ;P i tak obrabia swoje zdjęcia,a wie doskonale, ze ja swoich nie. lubię takie, jakimi je wymyśliłam w chwili naciśnięcia spustu

;p

a na nikona przyjdzie czas :) oswajam się
wiesz, ze ja się bardzo długo oswajam i znieswajam :)