chmury. 25.05.10












Żegoty. 25.05.10

6 komentarzy:

wuszka pisze...

się przygladam nadal które wyziucić

D.M. pisze...

nałapałaś chmur :)))
generalnie, wieje grozą, ale i ona potrafi być urokliwa

wuszka pisze...

mam jobla na punkcie chmur. zresztą, prawdopodobnie w ogóle mam ;)
rzuciłam słuchawką telefonu, wylazłam przez okno, mało się nie udusiłam, bo wstrzymywałam oddech żeby nie poruszyć aparatem, masakra :|

czułki kółki

wuszka pisze...

te tricolor, przypominają mi takie gończe ryby

:D

D.M. pisze...

o tak, widzę te ryby :)

a wiesz, że lubię buszować w chmurach szukając jakichś postaci i patrzeć jak się przeistaczają w coś innego :)

wuszka pisze...

tak, ja też. mogę się wgapiać w chmury całymi eonami. jesli już zostanę drogą nad jezioro, będę się ciągnąć i patrzeć jak ciągną chmury

:D