Marcin i Maurycy


zimowy miesiąc.2008

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super ujęcie.
Dwa zmęczone misiaki :)))

wuszka pisze...

i to nie ustawiane :|
po prostu na przeciwko spali tak obaj :|

Anonimowy pisze...

A Ty wiesz, że on podobny do Łukasza?
Serio, myślałam, że to on :)))

wuszka pisze...

ahaha, a skad by się Luka u mnie wziął? :|

Anonimowy pisze...

Mądrala lala :P
Pierwsze spojrzenie skierowane było na człeka, a nie na ściany i drobiazgi zdradzające czyje to lokum

wuszka pisze...

tym bardziej że ściany obce ;)
i mnie tu od lal nie zwyzywać. ja jestem gąska balbina

Anonimowy pisze...

ta już, balbinia,
Biniu nie baluje :D

wuszka pisze...

akurat, nie baluje, jak tylko wychodzicie z domu, zaraz impresja z georgiami ;))

Anonimowy pisze...

Który bardziej śpi?

bezhasłowa cowlazła :)))

wuszka pisze...

obaj :)